Empty Space is Beautiful

Directions


















8 comments:

Roxana said...

hei, unde ai disparut? esti in vacanta? pictezi? de ce tacerea asta prelungita?

edith said...

Hei Roxana, imi pare rau pentru tacerea asta, dar nu prea mai am timp, sunt ocupata cu scoala(anul asta am licenta) asa ca voi posta mai rar.Am intrat de multe ori sa vad ce-ati mai facut insa asa pe fuga...:(

Roxana said...

ce rau imi pare, mi-e dor de tine :-)
dar lasa, ca trece ea si licenta asta, sunt convinsa ca va iesi totul extraordinar, n-ar cum altcumva!

Roxana said...

"n-are" voiam sa scriu :-)

tin pumnii la tot ce ai de facut!

eniko szucs said...

frumoase lumini, cadre, atmosf..:)..spor la licenta :D

edith said...

Da Roxana si mi-e mie dor..!:)

edith said...

Mercu Eniko!

simo said...

Imi place a 2-a poza pare foarte hotarata fata, parca si-a gasit directia pt tot restul vietii, doar ca nu stii daca e directia buna sau nu...