Empty Space is Beautiful

Butterflies

100/70 cm
oil on canvas
Unavailable

7 comments:

Roxana said...

ce frumos! si ce ciudat in acelasi timp, am pictat si eu fluturi si i-am fotografiat saptamana trecuta, in curand vor fi gata... desi nu sunt chiar multumita de ei...

Carol said...

PASTE FERICIT ALATURI DE CEI DRAGI,CAROL !

valy said...

Paste fericit si plin de bucurii!

edith said...

:)Numai bine va doresc si voua!!

Roxana sunt foarte curioasa sa vad picturi de-ale tale!!!:-)

Roxana said...

eh, nu mai pictez de mult, ti-am zis - asta cu fluturele am fost nevoita, ca mi-a cerut cineva o fotografie cu un fluture si eu nu aveam :-)

si oricum mi-ar fi rusine sa ti le arat tie haha

edith said...

hmm..totusi nu imi vine sa cred,la ce fotografii faci, cand mi-ai zis ca pictezi, ma gandeam eu ca daca imi arati ceva picturi o sa-mi fie mie rusine cu ale mele:)))

Roxana said...

nuuuuuu :-) erau niste copilarii...