Empty Space is Beautiful

Crowd 2

100/100 cm
oil & acrylic on canvas
Unavailable

6 comments:

Roxana said...

multumesc, inca o data, si pentru acest cadou.
prima data cand l-am vazut mic, am crezut ca sunt fluturi, o invazie de fluturi, si mi-a fulgerat prin minte Orbitor al lui Cartarescu. si apoi l-am marit si am vazut ca sunt oameni, prinsi undeva pe o strada dintr-un oras modern, si mi s-a parut dintr-odata potrivit ce simtisem, destinul nostru ca fluturi colorati prinsi intr-o colivie de sticla uriasa, atata vulnerabilitate.
e foarte frumos.

Peter.Chris said...

beautiful & unique!!

marius grozea said...

felicitari!

edith said...

Thank you!
Multumesc!

eniko szucs said...

frumos! multime de culori:)

adrian said...

Multime de oameni care laolalta par indistincti. Dar impreuna? Impreuna e un dar... Felicitari pentru ilustrarea atat de sugestiva al unui fenomen atat de actual. Nu mai putin, a unei problematici pe cat de actuale pe atat de presante, aceea de a invata sa traim impreuna.